Ajuntament d'Arenys de Munt

AVUI
Mín. 16ºC
Màx. 26ºC
Intervals de nuvolositat amb pluja escasa
DEMÀ
Mín. 10ºC
Màx. 23ºC
Molt ennuvolat amb pluja
Youtube Facebook Twitter Instagram
Llistat de tràmits
Publicat el 5 de juliol de 2016
Instància genèrica
  • Descripció
    Aquest tràmit permet presentar una sol·licitud a l'Ajuntament quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
  • Preu
    ------
  • Mitjans de pagament
    -------
  • Qui el pot demanar
    La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
  • Quan es pot demanar
    Durant tot l'any.
  • Termini de sol·licitud
    No n'hi ha.
  • Requisits a complir
    No cal complir cap requisit específic.
  • Documentació que cal aportar
    Cal aportar la documentació del llistat següent:
  • Dades identificatives de la persona interessada (DNI, NIE o passaport) o bé dades i autorització de la persona que la representi. En el cas de ser representant, haurà d'indicar el número d'inscripció en el registre d'apoderaments de la Generalitat de Catalunya.
  • Termini de resolució
    Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
  • Com sol·licitar el tràmit

    Presencialment a l'OAV (Rbla. Francesc Macià, 59) o a través de la:

  • Normativa general que afecta al tràmit

    Llei 39/2015, d´1 d´octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.

    Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

  • Efectes del silenci administratiu
    Segons el contingut de la petició expressada a la instància.
  • Normativa reguladora del silenci administratiu

    Llei 39/2015, d´1 d´octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

  • Àmbit Temàtic
    Relació amb l'Administració
^